середу, 9 липня 2014 р.

ВОНИ БУЛИ...,Є...,І БУДУТЬ ГЕРОЯМИ УКРАЇНИ...!!!


Їх б'ють, а Вони стоять. Їх труять газом, а Вони не здаються. Їх лякають, а Вони стають ще сильнішими. Їх лупить мороз, а Вони тисячоголосо співають свій гімн. Вони мають волю сказати "Ні!".
Їх - мільйони, і Вони мають гідність. Це - моя нація, це - українці!


Впродовж важких днів які переживає наша Україна парафіяни села моляться за кращу долю нашої держави, у церкві  відправлялись поминальні служби за полеглих героїв, які віддали своє життя за майбутнє нашої країни ... 

На жаль справжня війна на південному сході  дісталась і Теребовлянщини, під Ямполем загинув житель с. Залав"я. І міста під Дністром уродженця Заліщиків, який загинув у боях під Луганськом.
Невимовно боляче рідним за втрату синів, скорбить і вся Україна, за тими синами, котрі поклали життя на вівтар соборності і незалежності.
Як і на Голгофу , терниста дорога до Вічності неоціненні і не поправні втрати на ній. Тому і велично звучить гасло нашої неньки України - Слава Героям! 


А я живий,матусенько, живий,
Хоч вже по нас безпечно так стріляють.
Для них вже свій народ, то вороги...
Якщо ж загину, то за що, я знаю...

Я знаю,мамо, як Тобі болить,
Ота моя така нестримна вдача,
Але не плач...Хай наші вороги
Від немощі своєї гірко плачуть...

А я живий, матусенько, живий,
Бо з нами правда! Їм нас не здолати!
От, тільки жаль, що наші вороги,
Цькують на нас, мого по крові брата...

Та я живий, матусенько, живий
І не питай, мене,чи я боюся...
Нехай бояться наші вороги,
А ти молись...й я, матінко, молюся...
Присвячується всім загиблим


Я бачу на Майдані,вас герої Загиблі мої славнії брати
Тепер вам кулі більше не зашкодять
У цій кривавій,страшній боротьбі

На барикадах ваші світлі душі
Засліплять очі снайперським стрільцям,
Щоб зберегти життя своїй країні
І дати відсіч клятим ворогам!

До раю вам прокладена дорога,
На ній червоно-чорні рушники.
Батьківські сльози,матерів скорбота
Ви в пам'яті лишились назавжди!

Герої ви,герої ви,герої!!!
Хай чують гучно ваші палачі
Герої ви,герої ви,герої!!!

Здіймемо ми за вас свої мечі!


Немає коментарів:

Дописати коментар